1. Celem gry jest zabranie w ciągu kilku/kilkunastu rund 333 punktów. Jeśli wszyscy gracze zdobędą powyżej 333 punktów wygrywa ten, który ma więcej punktów.
2. Dostępne karty (oprócz czterech kart specjalnych) wg ważności to 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, J, Q, K, A.
3. Karty które zdobył gracz w trakcie rundy są na końcu rundy punktowane: 5 punktów za każdą zdobytą Piątkę, 10 za Dziesiątkę i 10 za każdego Króla. Dodatkowo 25 punktów za Smoka i minus 25 punktów za Feniksa. Pozostałe zdobyte karty nie mają znaczenia. Zapisujemy punkty na kartce.
4. Runda kończy się w momencie, kiedy jeden z graczy kładzie ostatnią kartę a przeciwnik zagrywa odpowiedź na tę kartę, czyli inną kartą lub mówi pas. Karty które zostały na ręce drugiego gracza są również jego zdobytymi kartami.
5. W każdej rundzie po rozdaniu kart, zanim gracz dobierze 3 karty, może zadeklarować tzw. DUŻE TICHU (kto pierwszy ten lepszy). Po deklaracji, jeśli w trakcie rundy jako pierwszy pozbędzie się kart z ręki, dostanie na koniec rundy dodatkowe 200 punktów. Jeśli mu się nie uda dostanie minus 200 punktów.
6. Jeśli NIE zostało zadeklarowane DUŻE TICHU to gracz dopóki ma minimum 9 kart na ręce może zadeklarować MAŁE TICHU (kto pierwszy ten lepszy). Po deklaracji, jeśli w trakcie rundy jako pierwszy pozbędzie się kart z ręki, dostanie na koniec rundy dodatkowe 100 punktów. Jeśli mu się nie uda dostanie minus 100 punktów.